zondag 27 januari 2013

Nieuwe webadressen.

Vrienden,


Zoals jullie misschien weten heb ik naast deze actualiteitsweblog ook een meer filosofisch/maatschappelijk getinte weblog "het pioniersbolwerk mijn denkhuis"genaamd. Naast deze is er een schaakweblog "" het pioniersbolwerk mijn schaakhuis"genaamd. Welnu, allebei worden binnenkort overgezet naar een andere provider. Ze gaan van weblog.nl naar wordpress.com.

Mijn nieuwe adressen zijn (vanaf nu al te zien) : jandirkposch.wordpress.com (=Bolwerk der vrije gedachten) en janposch.wordpress.com (=Pioniersbolwerk/schaakbolwerk).

Naast het volkomen wegvallen van mijn hoofdblog twee jaar geleden, is dit de derde verandering sinds 2007. Dat was mede de reden, waarom er zoveel vreemde tekens op die blogs te zien waren.

Ik spreek de goede hoop uit ,dat de ellende nu voorbij zal zijn. Let wel, hoop.

Groet van Janneman.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten