vrijdag 28 november 2014

Gina.



Van Harte Gefeliciteerd.
Jan en ik wens je nog heel veel
gezonde jaren toe,,,,,


Deze foto kreeg ik via Facebook van mijn zus Gina toegestuurd. Omdat zij altijd zo lief  voor mij is en hartelijk wanneer ik weer eens langs kom, deze aandacht.

Maar vooral haar vredelievendheid wekt mijn ziel tot beroering, zelfs wanneer zij door haar buurvrouw tot ongewenst persoon wordt bestempeld en voor haatzaaier wordt uitgemaakt en haar vervolgens de oorlog wordt verklaard, blijft zij bij haar eigen oprechte gevoel.

En wanneer zij ziek is, (en dat komt nogal eens voor) en zielsalleen strompelend door dit leven moet zien te komen, zonder noemenswaardige hulp van wie dan ook, blijft zij optimistisch en de dingen van hun goede kant bezien.

Zij is 11 jaar geleden zeer plotseling alleen komen te staan, wegens het overlijden van haar respectabele echtgenoot Bart de Boer, over wie ik een gedicht geschreven heb op deze site. Tot dusver is zij deze buitengewone man trouw gebleven en dat zal zij tot haar dood blijven doen.

Een moment van aandacht meer dan waardig dus.



Jan Posch, 28 november 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten