vrijdag 17 juni 2011

Stellingen/wijsheden.

  • Geef mij de kracht mijn tekortkomingen te aanvaarden, geef mij de moed mijn talenten te ontplooiien en geef mij de wijsheid om die twee te onderscheiden.
  • Alleen de allerwijste en de allerdwaaste, veranderen nooit van mening.
  • Geef werk wat bij me past en ik hoef nooit meer te werken.
  • 1 op de 5 mannen gaat vreemd, 1 op de 10 vrouwen gaat ook vreemd.
  • Hoog opgeleide vrouwen gaan vaker vreemd dan laag opgeleide vrouwen.
  • 70% van alleenstaande vrouwen boven de 30 jaar, heeft een relatie gehad met een getrouwde man.
  • Vrouwen zeuren over kleine dingen in plaats van waardering te geven.
  • Mijn vijanden gun ik het vermogen te onthouden, mijn grotere vijanden het vermogen te doorgronden en mijn grootste vijand het vermogen te weten wat anderen denken. (J.P.)
  • Ons Koningshuis betaalt geen inkomstenbelasting.
  • Rood vlees en veel vet, dragen zeer veel bij aan de ontwikkeling van darmkanker.
  • Een relatie moet net als een auto onderhouden worden en je moet kunnen accepteren dat het vaak tobben is.
  • onze pampergeneratie (20-30) schijnt weinig frustratie-tolerantie te hebben.
  • Vrouwen gebruiken een vibrator als extra en kunnen daarmee makkelijker klaarkomen.
  • Het verschil tussen een psychiater en zijn "patient" is hun piekhoogte van hun agressie. De psychiater heeft veel meer piekmomenten dan zijn clientele, maar die laatsten hebben een hogere top,wanneer zij dat piekmoment hebben!
  • Een kwart van de vrouwen heeft problemen /moeite met klaarkomen.
  • Een Nederlander zou het liefst van een neukpartij een morele les willen maken.
  • Wie bepaalt wat goed is?
  • Beleefdheidsleugentjes maken het sociale verkeer mogelijk.
Janneman, juni 2011.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten