maandag 22 april 2013

Hoogverraad; (vervolg op vals ijskonijn).


Naar verluidt was zij al begin oktober 2012 gesignaleerd met een zekere Henk (door buren van een kennis van mij), in het café in Oudebildtzijl. Deze buren vroegen zich af wat zij daar deed.

 

Deze man uit Eindhoven kende zij van vroeger en had zij wederom ontmoet via voorbereidingen voor de reünie  van eind september 2012 Deze voorbereidingen waren al een jaar van tevoren van start gegaan.

 

Maar deze Henk was reeds 32 jaar getrouwd!. Hij heeft zijn vrouw in de steek gelaten voor dat frigide ijskonijn, dat zich dus immer sceptisch uitliet over relaties.

 

De eindconclusie moet dus zijn dat die Lieve Hannie,( in de ogen van buitenstaanders)  mij meer dan anderhalf jaar lang bedrogen heeft.  Zij heeft  niet de moed gehad om als een volwassen persoon deze problematiek met mij te delen . Integendeel, zij heeft de gore moed opgebracht om mij voor te blijven liegen tot aan het eind, ook wanneer ikzelf over deze problematiek begon.

 

Zelfs op 3 april 2013 durfde zij nog te beweren dat zij hem in februari 2013 ontmoet had.

 

Hiermede sluit ik de berichtgeving over deze fluwelen scheiding af. Vrienden konden wij natuurlijk ook niet blijven wegens dit ondermaatse bedrog.

 

Arme vrouw uit Eindhoven.

 

Mensen die het goed met mij menen, feliciteren mij, dat ik van dat harteloze, koude, kille  en koele kreng af ben.

 

Mogelijk treft deze stommeling nu eens een keer geen verraderlijk type, als die druiloor denkt weer eens een ander nodig te hebben, om door dit miserabele bestaan heen te komen.

 

Tenslotte nog een paar relativerende opmerkingen:

 

1.    De ene in dezelfde relatie pleegt verraad met een 32-jarig getrouwde man en verwoest tevens een huwelijk en de ander in dezelfde relatie gaat naar de notaris om 15.000 euro vast te leggen (achter haar rug) voor die ander na zijn dood.

2.    De rechtvaardige en eerlijke in die relatie krijgt de straf in de vorm van pijn en verdriet en de ander in dezelfde relatie geniet met een ander na hun wederzijdse vernietigende gedrag.

3.    Leg deze “naastenliefde” maar eens uit aan oom God. Neem dan die moslims, die weten er wel raad mee.

 

 
Jan Posch, 22 april 2013.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten